hansenjudith.reismee.nl

En dan is het voorbij...

Hallo allemaal,

Vanuit Ulaanbaatar zijn we met het vliegtuignaar Moskou gevlogen om daarover te stappen naar Dusseldorf. Aldaar konden we vier heel blije ouders verwelkomen. Terug in Nederland hebben we ons laten onderdompelen in welkomsfeesten. Om nog een beetje af te kicken hebben we nog een weekjemet een tentje door Nederland getrokken. Nu zijn we weer thuis en dat is echt evenwennen.

Terugkijkend op afgelopen jaar, is het eigelijk een grote aaneenschakeling van prachtigeherinneringen en mooie ontmoetingen.De landen welke ons noghet meest bij staan zijn Iran, Kirgystan, Myanmar en Mongolie, ieder land op zijn eigen innemendemanier. Zo blijven Iran en Myanmar ons nog lang bij vanwege haar uiterst gastvrije en vriendelijk bevolking. Kirgystan en Mongolie houden we bij ons om de ongerepte natuurschoonheden. Wellicht is het beginnersgeluk maar gedurende onze reis hebben we nooit benarde, bedreigende of angstige situaties gekend. Qua gezondheid hebben we alles dan ook wonderwel doorstaan. Beide hebben we wel eens een dagje noodgedwongen op bed doorgebracht als gevolg van een voedselvergiftiging maar geveld door tropische ziektes of andere spannende aandoeningenzijn we gelukkig nooit.

Tot slot willen we jullie allen heel hartelijk bedanken voor het 'mee reizen', dit was voor ons een perfect medium om onze belevenisen met jullie te delen. Op de meest gekke plaatsen en in de meest vage en obscure internetcafeetjes met tenenkrommende snelheden hebben we de foto's en verhalen met veel pleziergeplaatst. Het mooist voor ons was altijd weer het lezen van de vele lieve, leuke, spontane en grappige reacties.

Nogmaals heel veel dank daarvoor

Laughing
!!!

Hans & Judith

oom foppe en tante Tjitske

Bedankt voor jullie heldere reisverslagen en mooie foto's uit verre landen. Sterkte met het verwerken van de cultuurschok die jullie in Nederland weer ervaren. Succes met het vinden van werk en altijd welkom in Beetsterzwaag.

herman

Judith en Hans, Helaas zal ook voor jullie nu weer het gewone leventje gaan beginnen. Het is iets waar jullie je leven lang op terug zullen kijken en nog vaak over zullen praten. Wij allen hebben genoten van jullie reisverhalen en foto's. Hoop jullie binnen kort weer te zien en te spreken in the flash.

Wouter

Hans en Judith,

Blij dat jullie goed thuisgekomen zijn en hartelijk bedankt voor de mooie verhalen en prachtige foto's.

Misschien eens tot een reisreünie ?

aletta

welkom thuis, wennen duurt net zo lang als jullie zijn weggeweest. en het gevoel van vrijheid gaat nooit meer weg. heerlijk dat jullie dit samen hebben gedaan om ngo vaak de herinneringen op te halen. succes met de avonturen op te zoekn in nederland en daarbuiten. groeten aletta