hansenjudith.reismee.nl

Damascus

Hallo allemaal,

Ten eerste natuurlijk bedankt voor al jullie felicitaties!

Laughing

Alweer 28 jaar oud geworden......

Inmiddels zijn we in Damascus aangekomen en we hebbende stad al aardig ontdekt.

Gister hebben wede soek(oude markt met veel kraampjes waar je van alles kan kopen), moskee en een museum over de geschiedenis van syrie bezocht. Dat is een goede voorbereiding op het vervolg van deze reis. Vandaag gaan we de rest vande oudestad bekijken. We hebben het prima naar onze zin.

Morgen reizen we verder naar Palmyra en Aleppo. Om daarna Turks koerdistan binnen te trekken.

Groeten Judith en Hans

saskia

hey hans en jud

hele fijne reis en heel veel plezier! ben benieuwd naar al jullie verhalen..
sorry voor deze late reactie maar heb er niet bij stil gestaan dat jullie nu al vertrokken!!
geniet ervan!

xie saskia

Nicol

Hallo,

Johan stuurde gisteren het adres door. Meteen even kijken dus. Leuk dat jullie een weblog bijhouden. Gaan we zeker volgen. Veel plezier. Groetjes Nicol

wilma van dijk

hoi Judith en hans
ook wij kijken met jullie mee, erg leuk, judith van jou pa en ma het adres gekregen.