hansenjudith.reismee.nl

Fijne feestdagen

Beste reismeegenootjes,

Iedereen noghartelijk bedankt voor de vele kerstwensen en e-cards. Vanuit een bijna zonnig Vietnam willen we jullie allemaal prettige kerstdagen en bovenal een gezond 2010 toewensen.

In het gezellig drukke Hanoi is het ons gelukt om een gezellig kerstkiekje te schieten (zie foto's) Vietnam is weer zo anders dan China, meer Aziatisch en dus lekker rommelig en ongeorganiseerd. Het is voor ons even wennen aan de taal en het geld maar we voelen ons na een paar dagen al helemaal thuis in dit land met heerlijk eten en wederom erg vriendelijke en gastvrijemensen. We hopen dat jullie ons ook in 2010 net zo enthousiast volgen met reactiesals hetafgelopen jaar

Cool
!!!!!!!!!!!!

Reisgroeten van,

Judith(die erg trots is op haar leuke staartjes)en Hans

gerda & leendert

Hans en Judith,
wij wensen jullie fijne feestdagen toe zo ver van huis.
Maak je nog een foto van je leuke staartjes, anders kennen we je straks niet weer/meer.
Een heel goede jaarwisseling, ook al is dat 6 à 7 uur eerder als hier. En we blijven jullie op de "voet" volgen in 2010.

Robin en Jolanda

Hoi Hans en Judith,

onze eerste reactie, maar we volgen jullie al vanaf het begin.
Fijne dagen aan de andere kant van de wereld. Kerst met zon ipv sneeuw :).

Groet
Robin en Jolanda

jacques en lea

Hallo ginder,de Belgen lezen jullie "brieven" met veel plezier!Wij zitten ondertussen lekker in de sneeuw.Blij dat je het ENIG en HELEMAAL HEERLIJK hebt.Onze beste wensen voor het nieuwe jaar en tot ziens
Jacques & Lea

Herman

De eerste pakken sneeuw zijn hier gevallen. Zo als gewoonlijk heeft de NS gelijk weer problemen. Daar bij jullie lekker warm zeker? Geniet van de tijd daar en ik wens jullie heel veel plezier en de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Marcel Alie en Anna-Louise

Jullie ook hele fijne feestdagen toegewenst in Vietnam. Wij hebben ondertussen echt winters weer, sneeuw!

Tot in 2010

ps: pas maar op met al dat vuurwerk!

Soraya

Jullie ook fijne feestdagen en veel geluk en gezondheid voor 2010!!!

Chris en Betsie

Hallo Hans en Judith,
Ook wij willen jullie een Zalig Kerstfeest en een heel Gelukkig Nieuwjaar toewensen.
Jullie hebben de berichten over de "grootte" hoeveelheden sneeuw al doorgekregen, en het ongemak wat dat mee heeft gebracht. Wij gaan vol goede moed het nieuwe jaar in, en dat wordt van jullie ook verwacht. Nog een heel goed en mooi verblijf in den vreemde.
Heel veel groetjes van Chris en Betsie

Martha en Gerda

Leave Hans en lytse earrebarre,

Merry Christmas!!!!!!!!!!

Dikke tut ut Grins!!

Buurvrouw Hillie

fijn om je reisverhalen te volgen,
Ben getipt door je heit en mem waar ik de eerste kerstdag heb doorgebracht.
Van mij , voor jullie samen , nog een fijne 2e kerstdag toegewenst.

buurvrouw Hillie